121028

I tisdes började jag känna mig krasslig, i onsdes blev det värre, i torsdes va jag döende, i fredes överlevde jag tack vare nässpray och Alvedon, i lördes va jag på bättringsvägen och idag är det ännu bättre.
Men hur mycket jag än har försökt så har det inte gått att undvika att smitta Melissa. Så nu är det hennes tur att vara bombförkyld. Natten har därför varit lite jobbig, eftersom hon inte kan sova liggandes har jag fått stöta upp henne med massa kuddar men varje gång hon har rört sig har hon hamnat snett och vaknat så vid 3 tiden la jag upp henne på mitt bröst och där har hon legat resten av natten och sovit. Någon sömn har det däremot inte blivit för mig men det är det värt och jag gör om det varje natt om det krävs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0