121026

Det har varit bestämt ett tag att vi skulle upp till Ullared idag, vi skulle köra upp med husbilen gör utrymmets och bekvämlighetens skull. Så igår kom mamma och hämtade mig och sen sprang vi runt och fick timmarna att gå. På kvällen mös vi framför tvn. Klockan 22 fick jag en snilleblixt. Varför kör vi inte upp där nu? Efter att vi diskuterat det ett tag kom vi fram till att det faktiskt var en ganska bra plan så vi packade in allt vi behövde i husbilen och strax efter 23 va vi ute på väggarna. Vi kom fram till en tom gekås parkering kl 2 och trots att man inte får så "campade" vi där.
4,5 timme senare va det uppstigning, målet va att vara först in. Shi fick vi!
7.50 ställde vi oss i kön som ringlade sig runt hörn och vrår och ut på parkeringen men redan 8.10 va vi inne.
Efter 8 timmar sa vi att nu får det räcka och ställde oss i en timmes lång kö. Fyndat har vi gjort och trevligt har vi haft. Trodde att det skulle vara mer folk än det va så det va en positiv överraskning.
Något annat som är positivt men inte direkt en överraskning är mitt A-barn Melissa. 1 (!!!) gång under hela dagen blev hon missnöjd men det va systers fel. Annars har hon legat i vagnen och varit så glad och gosig som bara hon kan vara. Allt som allt har hon suttit i bärselen ca 1 timme för att sträcka ut ryggen och äta. Jag var orolig att jag skulle behöva ha henne i bärselen hela dagen och total förstöra min rygg men jag borde veta vid detta laget att Melissa är en helt fantastisk liten fillur.
Nu sitter vi i husbilen på väg hem. Behöver jag säga att jag längtar efter en säng?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0