121016 Can't win

Jag kan ju verkligen inte vinna!
Om jag tränar och har med M till gymmet är jag oansvarig och tänker bara på mig själv, tränar jag inte är jag tragisk som låter mig själv förfalla.
Om jag sminkar mig och fixar till mig är jag ytlig, går jag osminkad i mjukiskläder är jag en sunkmorsa.
Är jag glad så är det bara ett påklistrat leende och om jag är ledsen eller trött är jag gnällig.
Om jag hade lämnat bort Melissa för att göra något för min skull är jag en dålig mamma, om jag alltid har henne med mig tänker jag inte på mig själv och är en dålig mamma av den anledningen. Om jag sitter hemma själv på kvällar och helger är jag tråkig men om jag hittar på saker är jag egoistisk och tänker inte på min dotter.
Jag har själv valt att blogga och då får jag räkna med att folk har åsikter men kom igen!



Kommentarer
Therese

Det där tycker jag itne att du ska lyssna på... Du ska bara lyssna på dig och M. Och jag tror ju inte hon lider någon nöd för att du gör något för dig själv. Nä lyssna på dig själv och hur du känner i det här! Du blir inte en sämre mamma för det=) Stor styrkekram /Therese från Ajgeldingerska

2012-10-16 @ 11:32:22
URL: http://nattstad.se/esenese
Tina

Jag tycker du verkar vara fantastisk som mamma, bara så det är sagt. :-) / Tina

Svar: Tack så hemskt mycket Tina!! :)
Ciliija

2012-10-16 @ 12:22:08
URL: http://movingmyass.se
Josie

Det där tycker jag absolut INTE att du ska lyssna på eller ta åt dig av! Tycker du gör ett fantastiskt jobb vad jag kan läsa genom bloggen! Stay strong och tro på dig själv! Kram

Svar: Tack Josse :)
Ciliija

2012-10-16 @ 21:27:03
URL: http://jrosvall.blogg.se
Tessan

Låt folk snacka sitt skit, ta inte åt dig! Folk vet inte allt om en bara för att de läser ens blogg. Det finns mycket bakom. Folk är så jäkla snabba på att döma en. Men innan de gått en mil i ens skor så ska dom bara hålla tyst, för dom vet inte.

Vad jag kan läsa verkar både du och M lyckliga. Och det är väl egentligen det enda som räknas tycker jag.

2012-10-17 @ 02:00:29
URL: http://tessanhuve.se
Emelie

Stå på dig, du är nog en av det bättre mammorna!
Tänk så mycket frisk luft och kärlek M får och en supermamma som kommer orka leka det fysiskt krävande lekarna med henne när det börjar springa i benen!
You go!

2012-10-17 @ 12:30:52
Thilde

Vem har sagt det?!
Vafan jag har redan låtit Benjamin sova borta för att jag och Alex skulle på fest, jag sminkar o fixar mig. Inte fan ska nån kunna säga jag eller du e dåliga mammor för det!!
Vem som helst kan se hur bra våra bebisar faktiskt har det! :))

2012-10-17 @ 13:48:07
URL: http://Thiilde.blogg.se
Johanna

Man ska göra det man själv mår bra av! Och det du mår bra av skadar inte lilltjejen! En glad mamma som mår bra med sig själv är en bra mamma! Hur ska man kunna vara en bra mamma om man inte får må bra i sig själv? Skit i de där skitstövlarna säger jag! Du har dessutom inspirerat mig och jag är inte lika rädd för graviditeten vad gäller krämpor och kropp längre!
Du är grym! Heja dig!! :)

2012-10-17 @ 20:21:09
Helen

Lycklig och väl mående mamma har ett lyckligt barn!

2012-10-18 @ 06:49:58
Annette

Säger folk det om dig? Det måste vara någon som inte själv har barn. Man måste ta tid för sig själv ibland! Skit i allt det negativa och fokusera på det positiva. Tycker du verkar vara en jättebra mamma och Melissa ser ju ut som världens lyckligaste unge :)

2012-10-18 @ 19:45:13
URL: http://annettejohansson.blogg.se
Carina å Rickard

Bättre morsa får man leta efter...!!!!
Keep up the good work - precis som Du gör!
/ från två supportrar på läktaren ;-)

2012-10-19 @ 18:25:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0