121013 girlsnight.

Jag skrev i förra inlägget att jag kunde äta mycket godis utan dåligt samvete eftersom att jag gick milen och tro mig det har jag gjort! Inget dåligt samvete här inte, dock en mage i total kaos. Mår så illa att jag inte är helt säker på vad som är upp och ner. På vägen hem från Loppan kunde jag inte hålla tillbaka det längre och allt kom upp igen men om man äter godis, chips och ostbågar för 10 pers så får man skylla sig själv.
När jag va yngre åt jag ofta tills jag kräktes och tydligen har jag inte växt ifrån det än.
Förutom att proppa i oss kalorier för en vecka har vi bebismyst, snackat en massa och kollat på film.
Nu ligger Melissa och sover och jag tänkte krypa så nära henne jag bara kan och låta matkoman ta över och somna.



Kommentarer
Thiilde

så söt liten kille! ser helt busig ut ;)

2012-10-14 @ 21:50:17
URL: http://thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0