121008

Igårkväll efter att jag hade lagt M fick jag en riktig käftsmäll av negativa känslor. Såna där- buhu ingen kommer någonsin älska mig. Jag är en värdelös mamma. Och ovan på allt är jag tjock och ful. Jag grät en stund och sen hörde jag något..min dotter pratade i sömne och plötsligt försvann alla dåliga känslor. So what om jag är tjock och ful? Jag har världens vackraste dotter, fina vänner och underbar familj som älskar mig. Jag behöver ingen kille för att uppleva kärlek. Jag har en dotter som dagligen fyller mitt hjärta med glädje. Och om jag nu är en värdelös mamma hur kommer det sig då att M är ett av de gladaste barnet jag någonsin mött? Jag gör ALLT för min dotter. Sen att folks allt kan skilja sig rätt mycket är okej så länge jag ger henne mitt allt.
Så sug på den humörsvängningar.
Cizzi 1- Negativa tankar 0!



Kommentarer
Syster

Du är verkligen inte tjock och ful!! Du har fått barn för 3 månader sen och snyggare kropp än mig och många många andra ! Och värdelös mamma är du verkligen inte! Du är en otroligt bra mamma och jag är jätte stolt över dig har sagt sett innan och kommer säga det många gånger blir jag hälften så bra mamma som dig så är jag nöjd . Älskar dig och Melissa mer än ord kan beskriva

Svar: Du vet verkligen vad du ska säga för att få mig på bäst humör!! Älskar dig <3
Ciliija

2012-10-08 @ 12:29:42
Johanna

Är du tillsammans med D? Eller Ni träffas bara för M's skull?

Svar: Nej vi är inte tillsammans. Vi är vänner som träffas dagligen för vår dotters skull.
Ciliija

2012-10-08 @ 12:30:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0