121001 nya tag

Jag hatar när folk lyckas dra ner mitt humör. Hatar speciellt när jag inte vet vilken dumfan det är som gör det.
Är så jäkla trött på att behöva lägga dom första 10 minuterna av mitt träningspass på att plocka av 100 tals kilo från maskiner som nån puckojävel använt och varit för lat för att plocka av.
Well guess what dickface. Karmagedon is a bitch och när jag får reda på vem du/ni är kommer jag oxå bli det!
Men för att hitta guldkorn i bajshögen så motiverade ilskan mig till tyngre vikter och fler repetitioner. När jag blev trött pressade jag mig själv lite till och när jag inte hade mer att ge så gjorde jag 1 till. Stackars mina ben!
Avslutade det hela med 30 min på cykeln och mitt humör är återigen på bra humör.



Kommentarer
Anna

då skulle du sett när jag kom till gymmet igår, jag blev riktigt kokt. hantlar låg utspritt på hela golvet och hittade inte båda två utan att krypa runt o leta. vikterna låg överallt o alla stångar med. sitter till o med lappar på väggarna om att "orkar du inte lägga tillbaka vikterna när du är färdig kanske du skall välja en lättare nästa gång".. kanske skulle sätta folket på en läskurs med

2012-10-01 @ 12:45:04
URL: http://aeblixt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0