121127

Igår hade jag planerat att gå och lägga mig samtidigt som Melissa. Men det satte någon stop för genom att väcka M eftersom att dennes behov går före alla andras. Men om man ska hitta något positivt i det hela så är det ju hur mysigt som helst att vagga M och slutligen få henne att somna i mina armar.
Idag är det en ny dag och som vanligt sopar vi detta under mattan och lägger problemen bakom oss.

Vi har bestämt dejt med My och Molly på öppna förskolan idag och Melissa är så taggad inför det att hon vakna 7.15. Vet knappt vad jag heter just nu pga trötthet men det beror nog på att jag inte är van vid att vara vaken vid detta tiden. M brukar sova till 8.30-9 ibland längre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0