121113 löfte

För en massa massa månader sen lovade jag och Loppan varandra att när den sista twilight filmen hade premiär skulle vi gå och se den tillsammans. Jäkligt lätt att vara kaxig när man har kommit typ halvvägs in i graviditeten. Att filmen har premiär imorgon och att jag för första gången måste lämna bort M gör att jag känner mig väldigt mycket mindre häftig. Ser visserligen fram emot att se hur det hela slutar för vampyrerna och varulvarna men att vara ifrån Melissa får mitt hjärta att gråta lite redan nu. Jag vet att allt kommer gå bra och att hon kommer vara i säkert förvar med min mamma men det är min bebis! Vi har i princip suttit ihop i över 4 månader och nu ska jag vara utan henne i flera timmar. Buhuu.
Jag kommer amma M innan jag går och hon äter med ca 4 timmars mellanrum så hon bör inte hinna bli hungrig på den tiden jag är borta men för att vara på den säkra sidan så ska jag pumpa.
Eftersom Melissa inte suger på napp blev jag lite orolig att hon inte skulle ta flaskan så kände att jag fick testa idag så att det inte blev kaos och kalabalik för mamma imorgon.
D försökte först men Melissa blev distraherad varje gång hon såg eller hörde mig och fick därför inte i sig så mycket så jag tog över och då gick det som smort. Det va jättemysigt att flaskmata! Hon låg i min famn, tittade mig i ögonen, höll ena handen på flaskan och den andra på min kind. Det är kärlek 



Kommentarer
Thilde

Kommer gå kanon Cizzi! Passa på att njuta (hon påminner om Benjamin på sista bilden)

2012-11-13 @ 21:38:21
URL: http://Thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0