120529

Familjen har gjort det igen!
Återigen har dom räddat dagen.
Det har tagit mig, min mamma och min syster 5 timmar att städa den gamla lägenheten.
Jag trodde bara att jag va stökig men det visar sig att det bor trots allt en liten gris i mig. Men nu är där rent och fint och jag har lärt mig en läxa.
Nu är allt med flytt och städ äntligen klart så nu kan jag njuta av sista tiden som gravid utan en massa stress och måsten.
Tror att det gäller att ta vara på tiden både under graviditeten och när prinsessan väl tittat ut.
6 veckor kvar! Sen är hon här! :)

Och till familjen: Jag älskar er så otroligt mycket och utan er hade jag inte varit där jag är idag och för det är jag evigt tacksam!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0