120525

Vet ni vad jag har gjort idag?
Jag har suttit på MIN balkong!! Just det, min! Jag har en alldeles egen balkong nu som jag kan använda hur mycket jag själv vill. Om det är skönt?
Ojaa! Fattar inte hur jag har kunnat leva mitt liv utan balkong.
Har även hunnit med att tvätta en del av litens kläder mellan varven. Att tvätta är inte så jäkla kul men att tvätta bebiskläder är helt underbart.
Nu ska det bara torka oxå sen kan jag börja lägga det på plats.
Och vet ni vad? Jag har hängt dom på MIN balkong så att dom får luft torkas ;)



Kommentarer
Saga

Kära söta lilla du! :)

Jag har hört att det inte är bra att sola magen, när man är gravid. Akta så du inte bränner dig!!

Hoppas du haft en bra helg!

Kram på dig!

2012-05-28 @ 17:58:15
Anonym

Så hett med gravidmagar ;) pårr

2012-05-28 @ 18:18:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0