120510

Idag jobbar jag med ett riktigt stolpskott!
Vi har jobbat ihop i 1 timme och hon har redan hunnit slänga ur sig dumheter som: oj, om jag varit så stor som dig hade jag inte kunnat röra mig.
Hur kan du ens gå?
Du är alldeles för ung för att ha barn, nu ungdomar är så stressade.
Hon frågade om jag visste könet och jag svarade glatt att det är en flicka.
Då får jag som svar:
Ni ungdomar kan aldrig ta saker som det kommer. Ni ska alltid veta allt.

Men OKEJ bitterfitta. Du gillar inte att jag är gravid och jag gillar inte att du pratar eftersom du luktar avlopp i käften. Så vi kanske bara ska låta varandra vara.



Kommentarer
Lina Smulan Ekesrydh

Vilken tråkig människa =C Tur du vet att du gör ett bra jobb och gör de valen som känns bäst för dig och inte andra! Stå på dig! =)

2012-05-10 @ 10:25:50
URL: http://http://ekesrydh.bloggplatsen.se/
Anonym

Tänk så rätt hon har!

2012-05-10 @ 13:02:40
Therese Tessan Törnqvist

AAAaaaah det var det bästa smaknamnet på henne,bitterfitta,gå och göm dig liksom.

Du är fan fan fan inte inte inte tjock,du är smalare än mig gravid än vad jag som inte är gravid.

2012-05-11 @ 10:17:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0