Fuck you!

Just nu har jag ett svagt ögonblick.
Att gå igenom en graviditet själv är inte lätt men ibland blir det ännu svårare.
Just nu hade jag verkligen behövt någon att luta mig mot. En partner som säger att allt kommer ordna sig. Någon som ser att jag sliter tills jag inte längre kan stå och som istället för att klaga och trycka ner säger värmande ord och erbjuder en hjälpande hand.
Jag har turen att ha en underbar familj och otroliga vänner men det är en person som fattas.
Men som ni vet tror jag starkt på karma så allt ont jag utsätts för nu kommer komma tillbaka tio gånger om till en person som verkligen förtjänar det.
Ja jag är ensam nu och håller på att gå under men det är du som kommer få leva med ångest resten av ditt liv.



Kommentarer
Anna

Vart är pappan till barnet? Ställer inte han upp.

2012-03-13 @ 19:12:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0