Akrobat

Hon sparkar!
Min dotter sparkar på mig och jag älskar det! Jag har gått och väntat på denna dagen hur länge som helst och idag kände jag det för första gången. Hade jag inte varit på jobb så hade jag antagligen börjat gråta för det va en magisk känsla. Jag har någon som växer i min mage!
I min mage växer en liten flicka som en dag kommer kalla mig mamma.
Min mamma ska bli mormor!
Min syster ska bli moster!
Min mormor ska bli gamelmormor!
Jag har inte riktigt förstått det samtidigt som det är så tydligt och klart det bara kan bli.
Jag har i ca 15 veckor vetat att jag haft ett liv i min mage och idag ville hon verkligen visa att hon finns där.
Min älskade honungsbebis! Jag kommer älska dig för alla som borde men inte känner samma sak.



Kommentarer
Anonym

Visst är det magiskt!:) sån sjuk känsla o man vill bara skrika ut det till alla man ser! Haha

2012-03-01 @ 20:58:15
URL: http://thiilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0