120308

Ja se det snöar, ja se det snöar det va väl roligt HURRA. Nu är det vinter, nu är det vinter som vi har längtar HURRA!

Så hade man kanske kunnat känna om det va november- december men det är för bövulen MARS! Snö ska inte ens existera nu. Det ska vara fågelkvitter och solsken.
Men jag är ingen väder Gud så jag kan inte göra ett skvatt åt det och därför kan jag lika bra sluta gnälla.
JAG OGILLAR DETTA VÄDRET STARKT!
Från och med nu!! Slutas det gnälla.
Idag blir det jobb. Tredje förskolan denna veckan. Att det finns möjlighet att jobba så pass mycket som jag gör utan anställning är skit bra men att hoppa runt är riktigt drygt men det är bara ett par månader kvar. För under mammaledigheten ska jag fundera ut nya karriärdrag.
Har ni några idéer på vad jag kan jobba med?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0