120302

Idag är jag ledig och hade därför planerat in en välbehövlig sovmorgon. Men vad händer?
Jo, först vaknar jag klockan 5 med världens ångest från en dröm.
Tänk er detta:
Jag, Sara och Kajsa åker till Turkiet. Dom två super upp sina pengar och gör av med sina biljetter och för att kunna ta sig hem säljer dom mig och honungsbebisen till Julio. En överviktig pizzabagare.
Ja ni hör ju själv, riktigt läskiga grejor.
Klockan 8 vaknar jag igen. Denna gången av att jag inte kan andas eftersom snoret har tagit över.
Blir så där lagom bitter. Men istället för att hänga läpp går jag en långrunda med tutan.
Nu är vi hemma igen men fråga mig inte vad vi ska göra för det har jag ingen aning om.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0