Elefantben

Ingen dag är den andra lik sägs det ju och det stämmer verkligen.
Igår va jag den minst effektiva människan på jorden men idag har det minsann varit andra bullar.
Har tvättat, städat och fixat.
Mamma och Göran har varit här och hjälpt mig med att sätta upp hyllor så att jag kunde packa upp de sista kartongerna.
Har blivit våldgästad av Loppan som idag varit på sitt andra ultraljud och hade därför mycket att berätta om min favorit prins i hela världen. Våra bebisar är beräknade att bli ungefär lika stora så nu väntar vi bara på att dom ska titta ut.
Efter lite snack gick jag ner till gymmet för att trampa på AMT:n i 1 timme.
Måste erkänna att det börjar bli jobbigt nu, inte för att jag är så stor utan för att foglossningen spökar, sammandragningarna gör det svårt att andas och fötter & ben svullnar till sjuk storlek men skam den som ger sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0