120630

ingen bebis än, tyvärr!
Men bloggen klyddar fortfarande så det är därför jag uppdaterat så dåligt.

Idag är det lördag, vilket betyder att det är en vecka kvar till bf.
Jag har börjat bli nervös och kan därför inte sitta still eller vara ensam för mycket så tors-fre spenderades hos mamma. Igår kväll va det hemmamys med Sara och Kajsa.
Liten fick två söta silvernallar, en för första locken och en för första tanden. Hon fick även en jättefin klänning. TACK <3
Idag när jag vakna va jag så rastlös att jag gick ut till Dalabadet (ca6-7km) och sen blev det Svedalamarknad med mamma och Göran.
Resten av dagen har spenderats i deras husvagn vilket har varit helt underbart. Vi har solat, pratat och gått strandpromenader med hundarna. Nu ska vi grilla :)
Jag lovar att bli bättre på att blogga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0