120729

Igår va det fest! Jäklar vilken stämning det va. Musiken spelades så att väggarna skakade, spriten flödade och diskussionerna va högljudda. Och som vanligt utspelade sig större delen av kvällen ute på balkongen. Jag kanske ska nämna att det va min granne som fira sin födelsedag?! Som tur är har jag ett barn som antagligen hade kunnat sova sig igenom ett världskrig men jag kunde inte stänga ute ljuden. Vid halv 4 började jag nicka till men då vaknade M och ville äta så jag somna inte förrän 4 halv 5 och nu är jag vaken och känner inte att jag kan somna om. Alltså kommer jag gå runt och känna mig bakfull precis som alla andra från grannfesten men det är väl sånt som tillhör en söndag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0