120718

Nu är det snart dags att sova men tänkte slänga upp en snabb summering av dagen. Imorse fikade vi med Nisan vilket kändes lite konstigt eftersom sist vi fikade va 2 dagar innan Melissa föddes så då satt jag och klappa på gravidmagen och idag låg min älskling i vagnen. Mycket som förändras på kort tid. Efter fikan gick vi hem till D för lite pappamys och jag unnade mig en powernap på soffan. Melissa har även fått träffa en person som jag hoppas kommer vara väldigt viktig i hennes liv, nämligen min bästaste bäste vän Kalle som även kommer bli en av M's faddrar. Sen va det bara att ge sig ut igen för nu va det dags att umgås med Andy och My. Så det har hunnits med en hel del idag så inatt hoppas vi på mycket sömn. God natt & sov gott! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0