120715

Imorse kom Loppan hit med bullar så det blev mysfrukost och ett par timmars prat om allt mellan himmel och jord. Mest bebissnack men ändå :P Om ca 25 dagar är det Loppan tur och jag får äntligen träffa min prins! När vi myst färdigt gjorde jag och Melissa oss iordning för att åka hem till D's mamma där det bjöds på grillat och trevligt sällskap. Vi va där i nästan 5 timmar och M sov nästan hela tiden, vaknade 1 gång för att äta och 1 gång för att kolla läget lite snabbt. Vet inte vad jag gjort för att förtjäna ett så enkelt och snällt barn men jag klagar absolut inte. Nu ligger Melissa och sover på mitt bröst och jag njuter av hennes underbara doft. Ska försöka sova för vem vet vilka äventyr som väntar oss imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0