Nu..

img_4934 (MMS)

.jäklar händer här grejor.  Jag bor ju som dom flesta av er vet i en 1 1/2:a. Den är på 54 kvadratmeter och som en bonus har jag vindsutrymen i lägenheten så har två extra rum där jag bara slängt in massa skit under de senaste 3 åren.  Nu har jag bestämt mig för att fixa till det ena. Lägga nytt golv, tapetsera och möblera lite som en barnkammare. Sängen kommer stå vid min säng men jag tänkte att skötbord och liknande kan stå där inne, mest så att mitt hem inte liknar en förskola.  Efter hand som prinsessan blir större kommer jag ju flytta till större men trivs bra här för tillfället.



Kommentarer
thilde

ååh, kommer bli supermysigt!

2012-01-30 @ 13:57:35
URL: http://thiilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0