Lördag 21:a januari

Det finns 4 riktigt dåliga sätt att starta morgonen på.
1. Försova sig.
2. Vakna riktigt bakfull.
3. Väga sig.
4. Titta på en romantiskt film.
Nu är det lördag så att försova sig är svårt, jag har inte druckit på 3 månader så bakfyllan är utesluten, jag äger ingen våg och kan därför inte plåga mig själv på det sättet.
Alltså har startat morgonen genom att titta på en romantiskt komedi.
Jag har på så sätt HELA dagen på mig att tänka på vad det är jag inte har :P

Sen finns det 4 väldigt bra sätt att starta morgonen på.
1. Vakna upp tätt intill din livs kärlek.
2. Lägga en ansiktsmask och hårinpackning.
3. Ta en lång varm dusch.
4. Äta en frukost i världsklass.
Jag vaknade ensam av att jag behövde kissa, åt cornflakes och har inget varmvatten.
Dock har jag kladd i både hår och ansikte.
Eftersom jag tagit en punkt från både spalterna så kan vi ju säga att jag kort och gott fick en start på denna lördags morgon.
Så god morgon på er! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0