...

img_9985 (MMS)

Att cykla 5 km i tusen minus grader (frånjobbochhem) är så jäkla överskattat.  Att sen stress byta om till träningskläder och sen stressa ner till gymmet är inte så kul det heller.  Något som däremot är riktigt kul är att jag idag körde mitt första ordentliga styrke pass på lääääänge.  Började med 1 timme på amt framför greys (därförjagstressade)  Sen blev det ben och axlar. Jag körde väldigt lätt och försiktigt eftersom jag tyvärr inte längre har den kropp eller styrka som för ett par månader sen. Det kändes sjukt bra under passet och nu efteråt är jag nöjd med dagens insatts men holy crap vad trött jag är. Lite fosterställning i soffan sen blir det sängen för min del.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0