120126

När jag vaknade imorse kändes det som att jag försökte svälja en tennisboll men när jag vaknade till liv ordentligt insåg jag att det va mitt eget saliv.
-Heej kära förkylning! Välkommen åter.
Jag skyller såklart det på min vandring i det kalla vädret från igår. Men vem eller vad jag än skyller på så försvinner inte skiten.
Eftersom jag har hört att det inte är bra att anstränga sig när man har ont i halsen så blir det bussen idag ;)
Och efter jobb kommer mammi, då ska vi troligtvis köra och hälsa på tutan. Som jag saknar henne.
Nu är jag framme så vi hörs sen.
Ha en bra dag!



Kommentarer
kajs

<3

2012-01-26 @ 07:31:46
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

söta vovvar :D

2012-01-26 @ 12:44:04
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0