1 januari 2012

Hej mina kära gryn.
Tänk att det redan gått 1 år! Vart har tiden tagit vägen?
På ett år har jag hunnit få mitt hjärta krossat. Gått vidare för att sen inse mitt misstag. Varit i Spanien och Turkiet. Spelar kubb vm på Gotland.
Haft några av de roligaste kvällarna i mitt liv. Upplevt min älskade mamma få cancer besked och kämpa sig igenom det. Förlorat min största idol. Fått 2 hundar, tyvärr behövt avliva den ena.
Varit i mitt livs form.
Insett har trots motgångar har jag de bästa vännerna och den mest underbara familj man kan tänka sig.
Slutat röka ca 3 ggr.
Denna gången har jag klarat det i 2 månader hittills.
Det va väl en snabb sammanfattning? Tror jag fått med allt..?
Nä just det, fått den största och mest glädjande nyheten någonsin men ni får spekulera i det ett tag till ;)

Det nya året inleddes på gymmet. Eftersom jag va nykter igår hade jag massor med energi att göra av med.
Jag ser verkligen fram emot allt vad 2012 har att erbjuda.



Kommentarer
Thilde

Lönt att lägga energi på att skriva elaka anonyma kommentarer?! Säger nog mer om dig än om Cizzi!

2012-01-01 @ 19:48:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0