Söt som honung

img_0100 (MMS)

Nu har tant Ida varit igång igen.  Va i Malmö efter jobb och hälsade på hos Ida. Direkt när jag kommer in får jag två paket, ett till lillan och ett till mig. Den blivande mamman fick ett läppglans som luktar gudomligt och den kommande bebisen fick världens sötaste body, kofta och byxor. Även en jätte pluttig dregelkrage som jag kallar det.  Honungsbebisen kommer bli gulligast i stan tack vare bästa tant Ida <3 Och tydligen är jag inte tjock nog eftersom Ida ville passa på att göda mig lite.  Lax, pasta och skagensås. Kan va det godaste jag ätit på riktigt länge!! Fy fasen vad gott det va.  Det har även blivit  a walk down memorielane och självklart en väldans massa skratt. Roligaste måste dock varit när Ida började prata med bebisen rumpa.  Nu är jag helt slut och är inte långt ifrån sömn så tack för idag och sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0