Lärorik dag

Idag har jag träffat jätte roliga barn..
Dom insåg ganska snabbt att kulan på min mage inte är resultatet av massa mat utan att där faktiskt är en bebis.
Och såklart blir det 1000 frågor, jag svara på det mesta så gott jag kunde men när nån fråga vart bebisen kommer ut kände jag att det inte va min uppgift att berätta men självklart fanns där ett barn som hade stenkoll på detta och berättade gladeligen att bebisar kommer ut ur mammas kisselotta. Hon gav även en väldigt tydlig bild av hur det kan se ut:
Först skriker mamman högt, sen kommer det jätte mycket blod och ibland bajs och till sist kommer bebisen ut. När hon va klar bestämde sig alla flickor för att ALDRIG skaffa barn.
Hur blir barn gjorda då?
Jo mamman och pappan pussas jätte snabbt sen hamnar bebisen i magen.
Så nu vet ni det!
Blev även informerad om att det är olagligt att skaffa barn om man inte är gift och att man kan hamna i fängelse. Så om det finns någon gullig kille där ute som vill rädda mig från polisen så hör gärna av dig ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0