120224

Fy farao vilken natt jag haft!
Har läst på rätt många ställen att kramp i vaderna är något man kan räkna med under graviditeten. Lyckligtvis har jag inte blivit drabbad och därför bestämt att det bara va en myt. Fram till inatt! Fy fan! Första gången gjorde så jäkla ont att jag inte visste hur jag skulle hantera det men lyckades hålla mig relativt lugn. Andra gången gjorde ännu ondare och då började jag få panik. Tredje gången va jag redan så öm i vaden att det skrek rakt ut av smärta.
Idag har jag så ont i vaden att den närmsta jämförelsen skulle vara den brutalaste träningsvärk man kan tänka sig. Kan inte sätta ner foten ordentligt utan att det gör ont.
Kramp i vaden= ännu en rolighet med att vara gravid.
Ska släppa bitterheten för snart är det dags för jobb.

bild från 2006


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0