120202

img_0896 (MMS)

Men NÄÄ jag vill inte vakna och se massa snö överallt. En sak hade varit om det kom i december men nu är det februari! Nu ska det bli varmare men nej då istället blir det kallare för varje dag som går och snö, underbara Sverige väder (ja,sarkasm!) Jag gick och la mig vid halv 10 igår men trots att jag sovit 9,5 timme så ville jag bara dra täcket över huvudet och sova tills snöhelvetet försvinner. Men det går ju inte för sig eftersom jag snart ska till jobb. Vågar man cykla?  Har blivit så jäkla rädd för att trilla sen jag blev gravid men det kanske är rätt normalt. Jag bär ju runt på en väldigt dyrbar skatt så det är väl ganska naturligt att vara orolig.  Nu är det jobb som gäller.  Hoppas ni får en underbar dag sötnötter!



Kommentarer
Paria

Fin mage :)

2012-02-02 @ 21:03:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0