121230

För att jag ska kunna träna med Melissa måste hon sova och hon brukar somna ca 2 timmar efter det att vi har stigit upp. Tanken va att vara på gymmet kl 10 så klockan ringde 7.45.
Melissa som som vanligt låg intill mig öppnade ögonen lite motvilligt, tittade på mig, log, la handen på min kind och somnade om. Detta fick mitt hjärta att slå snabbare än något cardiopass någonsin fått så jag låg kvar och somnade efter en stund. Klockan 9.59 väcktes jag på ett mindre kärleksfullt sätt. Om nu inte en nyssning i ansiktet betyder kärlek förstås.

Melissa har börjat med 2 nya saker som är så jäkla roliga. Den första är att hon suger in underläppen och typ tuggar saliv samtidigt. Men den roligaste är när hon ibland tar på nånting, min arm, en leksak eller liknande och gör ett ljud som låter som: va e de? Ibland säger hon även hej. Geni eller bara en tillfällighet?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0