121230 dopet

Molly är nu med i döpta barn gänget.
Dopet va verkligen jättefint! Prästen va bra, kyrkan va jättemysig, psalmerna va fina och Molly va megasöt och jätteduktig.
Melissa däremot...
Min lilla fjärt är van vid att stå i centrum så när allt fokus låg på nån annan hittade hon ett sett att dra till sig uppmärksamheten.
Hon darrade lite med läppen, fyllde ögonen med tårar och skrek. När hon märkte att folk såg henne slutade hon men när alla sen tittade på Molly började hon igen. När inte det längre funkade så slängde hon sina leksaker i golvet så att det ekade i hela kyrkan. Efter ungefär halva ceremonin va det okej att Molly fick uppmärksamheten så då satt Melissa snällt i mitt knä.
Förstår absolut inte var hon fått det ifrån.
Efter dopet bjöds det på hemmagjord smörgåstårta, kladdkakemuffins, cakepops och gräddbullar.
Allt va jättegott och jag som sett fram emot smörgåstårta i en vecka frossade som bara den och lyckades klämma i mig 4 kakor till efterrätt.
Tack My, Andréas och Molly för ett superfint dop 



Kommentarer
Lena

så jättefina bilder, på er alla,

2012-12-30 @ 22:37:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0