121219 bite me

Inne på Vellinge blomman gick jag runt med Melissa på höften så att hon fick se alla fina tomtar. När hon tröttnade på sin tumme tog hon som vanligt mitt finger och stoppade in det i munnen istället.
Men denna gången va det inte bara slemmigt utan det va även vasst. Så jag om mamma påbörjade operation munkoll. Mamma höll hennes händer, jag höll bort tungan med ena handen och drog ner underläppen med den andra. Och där va den. Anledningen till att det va vasst. En liten, liten tand.
Än så länge har det inte märkts att där är tänder på gång och jag hoppas att det fortsätter så.



Kommentarer
Thilde

Vänta du bara till hon biter dig i tutten! Då blev det iaf slutammat helt här :p

Svar: Haha det är reglerna här oxå. Bits hon så är det slutammat.
Ciliija

2012-12-19 @ 17:26:52
URL: http://Thiilde.blogg.se
Josie

Hej Cissi! Jag undrar om du kanske skulle kunna hjälpa mig med en sak? :) Har en kollega som snart ska ha barn och jag undrar om du har något tips på vad man kan ge henne då hon ska gå på mammaledigt och jag inte kommer träffa henne på ett tag? Vad vill man ha/behöver man liksom? Hon ska föda om ca en månad. Hade varit jättesnällt om du ville hjälpa mig :)

Svar: Hej Josse :) det finns ju en del som man behöver men kanske inte är så kul att ge bort, så som blöjor, amningsinlägg och våtservetter. Du som är så finurlig skulle kunna göra en egen blöjtårta. Vi fick en av Daniels kusin som bestod av: blöjor, en vi föräldrar tidning, nagelvårdskit, napp. Sen kan du ju alltid slänga in nån nalle eller nån söt body. Strumpor hade jag glömt bort så fick fixa det när Melissa va född. Hoppas jag va till nån nytta :)
Ciliija

2012-12-19 @ 20:42:11
Josie

Det var du verkligen, tack så jättemycket! :)

2012-12-19 @ 22:05:03
URL: http://jrosvall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0