121216

Kan man gå i sönder pga trötthet?
Melissas förkylning gör att hon har svårt att andas när hon ligger plant. Jag la därför en kudde under hennes överkropp så att hon halv satt men den rullade hon av flera gånger och vaknade varenda gång. Så jag satte mig upp och la henne på mitt bröst där hon har sovit hela natten och långt in på förmiddan. Jag däremot har fått ungefär 5 timmars sömn de senaste 2 nätterna och eftersom att jag är van vid att få sova då Melissa sovit bra sen hon föddes så håller detta på att ta kol på mig.
Buhu idag är det JÄTTE synd om oss!



Kommentarer
Tessan

Bästa tipset jag fått är att sätta lillan i bilstolen, spänna fast henne och ställa bilstolen i spjälsängen. Funkar kanon! Då sitter dom ju nästan upp och kan andas Mycket lättare. Nässugen är också skitbra. Har du ingen så skaffa en, guld värd?

Svar: Tack så mycket för tipset :)
Ciliija

2012-12-16 @ 20:42:20
URL: http://tessanhuve.se
*Tessan*

Jag fick tipset om höja sängen på huvudsidan med att lägga böcker under benen,inte under kudden för då kan dem få ont i nacke och rygg...funkar alltid på Alexander :0)

2012-12-22 @ 07:31:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0