121207 vaccinerad

Alla mammor känner att deras barn är de bästa men just idag känner jag att Melissa är tripelbäst och en riktig kämpe.
Efter att ha mätt och vägt M och konstaterat att hon följer sin kurva perfekt va det dags för 5-månaders vaccinationen. Jag är otroligt spruträdd och hade därför med mig mamma som moraliskt stöd.
När sprutan kom fram kändes det som att jag skulle kräka men fick ta mig samman för Melissas skull.
När hon fick första sprutan gjorde hon inte ett ljud utan fortsatte leka med sin leksak. När hon fick andra sprutan gjorde hon en missnöjes läte precis när dom satte sprutan men lugna sig snabbt. Inte en tår fällde hon! Och nu efteråt har hon varit samma vanliga Molla som jag älskar så otroligt mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0