121206

Igårkväll va jag och Melissa inte alls överens. När jag tyckte att
äta/sova/leka-klockan slog sova tyckte Melissa bestämt att den visade leka så istället för att sova vid 8 lekte hon fram till 23 och deckade sen på två röda. Men hon har nog inte sovit så gott för en gång i timmen har hon vaknat. Klockan 6 visste jag inte om jag skulle gråta eller avlida men bestämde för att ge sovandet en sista chans så drog Melissa tätt intill mig och sen sov vi båda gott fram till klockan 9. Hoppas att våra klockor synkar bättre idag för mina bröst säger att det är mat-dags.



Kommentarer
Madeleine Sollvén

Hej tjejer! Hoppas allt är bra :) vi har haft en precis lika Dan natt. Ja har iofs varit tvungen att pumpa emellan. Hoppas vi synkar med våra små under dagen och natten. Ha det bra kramfrån en trött mamma och en pigg Tilde

2012-12-06 @ 10:43:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0