121203 bonde of Sweden

När jag va gravid hittade jag denna underbara pusselpall från bonde of Sweden och övervägde att beställa en men eftersom att jag och D inte kom överens om vad barnet i magen skulle heta förrän ungefär 1 vecka innan hon kom så vågade jag inte. Tråkigt att ha en Melissa pall hemma om jag inte fått min vilja igenom.
Jag är fortfarande stört förälskad i denna söta pall och har därför bestämt att om inte tomten hittar hem till oss med en sådan pall får jag ta tag i det själv efter jul. Eller senast Melissas ett års dag 



Kommentarer
Moster

Nu har ju moster redan köpt julklapp till molla om inget annat kan ju syster önska sig den? ;-)

Svar: Det är ju egentligen jag som önskar mig den ;)
Ciliija

2012-12-04 @ 06:49:12
Moster

Vill syster ha en sån i julklapp ?

Svar: Om tomten eller syster vill ;)
Ciliija

2012-12-04 @ 09:22:52
Moster

Vi ska nog kunna leta fram en sån från tomte säcken ;-)

2012-12-04 @ 13:12:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0