120829

Haha jag skrattar på mig!

Har ni hört talas om Fredrik Backman?
Han jobbar som journalist, författare, bloggare och krönikör i Vi Föräldrar och enligt mig borde han även kunna försörja sig som komiker.
Här är ett utdrag ur hans krönika från det senaste nr av Vi Föräldrar:

"Visst, jag har barn liksom. Men det är ju inte hela min IDENTITET för det! Jag menar, handen på hjärtat, det var inte direkt skitsvårt att tillverka det. Jag har ägnat mer tid åt att youtuba Stalking Cat och försöka hitta flygplatsen i Grand Theft Auto 4 än jag har ägnat åt att skapa liv. Det var svårare att lära sig att köra bil än att lära sig hur man skaffar barn, och några av de dummaste människor jag någonsin har träffat har fasen körkort."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0