120824 gammal som gatan

Hur många kärringpoäng är det att vakna upp på soffan och tro att det är mitt i natten när klockan egentligen bara är 22.15?


Dagen började väldigt trögt och lugnt för att fortsätta vara lugn men inte lika trög.
Det blev en runda nere i stan. Nu är det palmfestivalen här i Trelleborg så nu är varenda kotte ute så att ta sig fram är inte det lättaste men det går med lite tålamod. Har dock lärt mig att det är lättare att be om ursäkt än att försöka snirkla sig förbi.
Det är nu festligheterna börjar ta fart men medans de flesta andra börjar bli runda under fötterna drar jag täcket över huvudet och när de flesta andra vaknar upp med huvudvärk och ångest imorgon mår jag hur bra som helst ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0