120810 snoozeville

Det är fredag och klockan är i skrivande stund 22.29 och det enda jag tänker på är att M ska äta färdigt och sen somna så att jag kan få sova. Jag är så trött att jag mår illa och har ont i ögonen.

Idag har varit en slappdag. Förutom mega pwn har jag inte gått i många knop.
Det blev en fika med Sara och Kajsa och sen tvingades jag se handbollsmatchen.

Har förresten kommit på en nackdel med att träna som jag gjorde under graviditeten.
Eftersom Melissa har legat i en hoppande mage i 9 månader krävs det väldigt mycket rörelse för att hon ska komma till ro och ibland kunna sova överhuvudtaget. Ofta kan hon sova hur bra som helst i bärselen, körande vagn, bilen eller i famnen om man går runt men så fort man lägger ner henne i tex sängen så vaknar hon.
Någon som har några tips?



Kommentarer
Sara

Det finns "gunmifötter" att köpa på babyland/barnenshus som man sätter fast på spjälsängen. Räcker att man puttar till sängen så står sängen och hoppar/ gungar hur länge som helst. Riktigt riktigt bra är dom, inte alls dyra heller! :)

Melissa är verkligen jätte fin! Och du verkar vara en fantastisk mamm!

2012-08-10 @ 22:51:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0