Smärta!

Åh min stackars lilla bebis.
Jag blev sugen på te så kokade vatten, hällde upp det i en kopp och släppte ner påsen. När jag ska ta koppen slinter jag och tappar koppen i vasken och såklart kommer allt det kokheta teet på magen. Av med kläderna och spola iskallt vatten på magen. Satan vilken smärta!
Blev såklart orolig att det skulle drabba den lille i magen så ringde sjukupplyssningen eller vad det heter och dom sa att det inte ska vara någon fara eftersom jag kylde ner det direkt men att jag skulle försöka hålla magen sval så nu sitter jag här med en illröd mage med is på. Jag är fortfarande sugen på te men vågar inte ta fler risker. Jäkla klumpeduns!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0