Frukost!!

Nu är jag hemma och ska äntligen få äta frukost!
Allting gick bra hos bm och sockerblandningen va inte alls så hemsk som jag trodde att den skulle vara. Att jag sen va extremt törstig gjorde det bara lättare. Jag fick även lyssna på bebisen hjärtslag som ligger på 153 slag/ minut och till min stora fasa fick jag även denna gång lämna blodprov men det blir lättare för varje gång så snart har jag vm guld i stick i fingret. Jag fick även ställa mig på vågen där den konstaterades att jag gått ner i vikt så den totala uppgången är numera 6,5 kilo vilket känns helt okej.
Nu ska jag äta som en elefant!



Kommentarer
thilde

det jobbigaste med glukosbelastnigen är inte blandningen, snarare den långa väntan efteråt när man bara ska sitta o glo i flera timmar :P haha.

Ät nu kvinna!

2012-04-16 @ 11:48:36
URL: http://thiilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0