120425

Natten kan ha varit den jobbigaste i världshistorian!
Det började direkt när jag gick och la mig. Tutan brukar alltid ligga och sova tätt intill mig och det gjorde hon även igår, fram till hon flög upp, satte sig i fotändan och stirrade på något jag inte kunde se. Efter ett tag så följde hon blicken med något men jag kunde fortfarande inte se något så såklart började jag tänka på spöke och det är inte så lätt att somna när man är övertygad om att det spökar.
När jag väl somnat så fick jag inte sova särskilt länge utan har vaknat ungefär var 20:e minut hela natten.
Har jag legat på sidan har jag vaknat av att det gjort svin ont i höften och har jag legat på rygg har jag vaknat av att jag inte fått luft. Så nu är jag trött. Riktigt trött! Men det är bara att bita ihop för nu blir det jobb hos favobarnen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0