120422

Varit dåligt med bloggande i helgen så här får ni en snabbresumé.
I fredags hände faktiskt inte så mycket, tvättade massa kläder och började förbereda för flytten som närmar sig med stormsteg.
Igår åkte jag och Kajsa in till Malmö för att gå på bio. Vi såg 21 jump street. En film jag verkligen kan rekommendera om ni vill skratta non stop och dregla över min senaste pax Channing Tatum.
Dock är det inte så bekvämt att sitta i en bio stol när man är gravid i 7:e månaden och har foglossning men jag får ju passa på nu för det lär inte bli många biobesök när liten väl tittat ut.
Idag är det söndag och jag hade tänkt sortera garderoben mest för att ha nått att göra med tanke på att vädret suger.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0