Söndag 11 september

img_0458 (MMS)

Igår blev det som sagt utgång. Vi va först på båten och sen gick vi vidare till Étage.  Det va självklart kul men känner faktiskt att jag hade kunnat vara utan det såhär i efterhand. När jag vakna imorse övervägde jag självmord men det gick över ganska fort.  Idag har ju hunnit med en mysig fika med Loppan och nu sitter jag och Sara på hennes balkong och passar på att njuta av solen.  Jag överväger att ge sluta röka ett försök till. Vad tycker ni om det??



Kommentarer
Anonym

Klart som fan du ska:) speciellt nu när du tränar som du gör...

2011-09-11 @ 16:28:51
Josie

Slitage... njaaa... det kan man alltid klara sig utan ;P Sluta röka låter som en utmärkt idé!! GOGOGO!!! Det klarar du! :P

2011-09-11 @ 21:22:02
URL: http://jrosvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0