My boobs

img_4733 (MMS)

Pust, stön, stånk och svett.  Detta kan ha varit den längsta dan i mitt liv men nu är den äntligen slut eller ja, alla måsten är avklarade iaf.  Jobbade fram till halv 4 därefter blev det en snabb runda men hundarna och den ner till gymmet. Idag blev det bröst och vader. Resultaten kanske inte syns men dom märks. Jag som aldrig tidigare tränat bröst (börjadeför6veckorsen) tar nu 25 kilo i bänkpress. Det låter kanske inte så mycket men för mig är det framsteg. Och när de stora killarna berömmer mina vadmuskler blir man ändå lite stolt. Avslutade dagens pass med 30 min på löpbandet. Nu blir det torsk och ris för 4 dagen i rad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0