Måndag 26 september.

Jag är ute och går morgonpromenaden med hundarna och försöker njuta av solen, men det är inte så lätt eftersom det är monsterkallt. Har varit kass på att blogga i helgen av olika anledningar därför tänkte jag uppdatera er lite.
I lördes va jag, Sara, Kajsa, D, Melin, och David på bio. Vi såg friends with benefits. Den va väldigt rolig, sådär lagom romantisk och Mr JT var snygg som bara han kan va. Efter bion gick vi till lilla torg där vi satte oss på Victors och åt. När vi tröttnat på lilla åkte vi till Höllviken och hälsa på Svante på nama.
Igår va det söndag och ni har väl lärt er vid detta laget vad det betyder? Söndagsmys så klart! Men igår va det inte bara vi tjejer, Svante och Melin gjorde oss sällskap denna söndag. Vi åt pizza, köpte godis och hyrde film. Vi såg limitless och den va riktigt grym! Det blev en sen kväll igår så nu är jag riktigt trött men det ska nog gå bra.
Ha en bra dag!


Kommentarer
svan

Det passar ju bra med reklam för Verum precis under din helgblogg, iafl om man tänker att verum KANSKE MOTVERKAR GASER ?!?!?!?!

2011-09-26 @ 08:43:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0