Fuck cancer!

img_0503 (MMS)

Idag har det varit jobb mellan 9-13.  Efter jobb stack jag hem och slängde in en maskin tvätt sen kom min underbara mamma hit. Vi gick ner till stan och handla bullar sen tillbaka hem till mig där vi fikade och snacka massa strunt. Jag vet att alla känner att dom har världens bästa mamma så den diskussionen kommer jag inte ens ge mig in i men min mamma är verkligen en kämpe! Hon har fått ta mycket skit och gått igenom ett helvete men hon ger sig inte. Jag beundrar min mamma något galet mycket och önskar att jag någon dag kan få en del av hennes kämpar glöd! JAG ÄLSKAR DIG MAMMA <3



Kommentarer
*Tessan*

Usch sorgligt hon får fortsätta kämpa jag håller tummarna,min mamma överlevde sin elakartade 2003 så länge hon har glöden uppe så vinner hon :0)

2011-09-06 @ 19:58:46
mamma

Det är tack vare er jag kämpar,du har ju själv inte haft det lätt.Vi är bäst ;)

älskar dej oxå, puss

2011-09-07 @ 19:04:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0