Idag är ingen vanlig dag.

För idag är en ovanligt dålig dag. Har varit vaken sen 03.27!!! Inte frivilligt dock. Vaknade av att jag behövde pjuka och kunde inte somna om efter det. Mår så fruktansvärt illa men nu gäller det att bita i det sura äpplet för jag har tagit på mig öppningen på jobb. Nått annat som är sjukt opepp är att jag fortfarande inte får träna. Saknar det galet mycket och känner mig så jävla rastlös. Gud vad negativt detta blev! Men så är livet ibland. Men lovar er att inte skriva förän jag har något kul eller iaf lite positivt att skriva. Ha en amazing dag sötnötter!


Kommentarer
Anonym

när får du börja träna igen? :( hur går det med rökningen och annat? lycka till!

2011-05-24 @ 08:20:33
cizzi

På måndag mästa vecka får jag börja träna. och med rökningen går det sådär, som du kan läsa om någonstans i bloggen :P

2011-05-25 @ 14:15:39
URL: http://ciliija.blogg.se/
Sandy

Nu får du komma på någonting positivt att skriva syster har ju ingenting kul att läsa Påväg till jobb nu när du inte skriver <3 försök hitta den ljusa sidan älskar dig puss

2011-05-27 @ 08:18:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0