...

Efter en stressig dag på jobb mötte jag upp Becky och Kalajsa i stan för att fixa mitt pass. Hade ingen giltlig legitimation
( passet gick ut 08 och id kortet 09)
Så var tvungen att ha med ett vittne som intyga att jag är jag. Spatsiba för den Sara. Blir alltid så förbannat dålig på såna bilder, till och med hon i luckan sa att vi borde ta ett nytt haha. Sagt och gjort, det blev ju inget foto jag stolt kommer visa upp men mycket bättre än det första.
Efter posandet gick vi till Ica och handla mat sen hem till Kajsa mysiga lägenhet. Tv bög som jag är gick jag hem tidigare för Glee börjar ju kl 8. Det får man bara inte missa. Så nu blir det Glee sen får vi se vad som händer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0