do it like a dude

Har haft en toppen kväll. Efter jobb gick jag hem till Saxen. Kollade massa gamla bb klipp på tuben Jessica är ju sjukligt rolig! Haha Efter ett par timmar framför datorn begav vi oss hem till Kalajsa med Malin.
Vi snackade resa och beställde massa booze från katalogen man får när man bokar, kommer inte på vad den heter men ni fattar säkert vilken jag menar. Hann även med en massa girltalk vilket vi älskaaar.
Nu har jag precis BUSat mig, ska ta mitt pass foto imorgon och då vill man ju inte se ut som ett spöke.

Imorgon är det 21 dagar kvar tills vi åker. 3 VECKOR! Längtar. Så sjukt mycket. Detta kommer bli den bästa resan ever!
all the singel ladies
Nu står Big brother på schemat och efter blir det bingen. Natti natti mina små änglar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0